Hesap İşletim Ücretinden Kaynaklanan Alacak İçin Hakem Heyetine Müracaat Dilekçesi

Hesap İşletim Ücretinden Kaynaklanan Alacak İçin
Hakem Heyetine Müracaat Dilekçesi

……. Kaymakanlığı
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı’na
Şikayet Eden              :İsim- Soy isim – TC numarası
Adres                          : (Bu kısma iletişim adresi yazılacak)
Karşı Taraf                  : (Bu kısma muhatap banka yazılacak)
Adres                          :
Şikayet Konusu          :Hesap İşletim Ücretinin iadesi talebidir.
Açıklamalar                :
……… Bankasında mevcut ……. (Hesap numarası yazılacak) hesap nolu mevduat hesabım vardır. Söz konusu mevduat hesabımdan …/…/… tarihinde ve …/…/… tarihinde olmak üzere toplam … TL hesap işletim ücreti adı altında kesinti yapılmıştır.  Söz konusu hesabımdan yapılan kesinti hukuka uygun değildir.
Bankacılık Kanunu ve ilgili tüm mevzuatlarda, vadesiz mevduat hesaplarından hesap işletim ücreti alınabileceğine dair hiçbir hüküm olmadığı halde banka hesaplarımda yukarıda belirtmiş olduğum tarihlerde karşı taraf banka tarafından kesinti yapılmıştır.
Karşı taraf banka ile aramızda tanzim edilmiş hesap açma dışında hiçbir sözleşme yoktur. Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun ilgili maddeleri gereğince de bankanın tarafımdan hesap işletim ücreti adı altında kesinti yapması hukuka aykırıdır.
Ayrıca, tarafıma hesabımdan kesinti yapılacağına dair hiçbir uyarı da ya tebliğ yapılmadan bankaca hesap işletim ücreti kesilmesi mümkün değildir. Bankanın bu eylemi usulsüzdür.
Bu konuda bankaya yapmış olduğum sözlü ve yazılı müracaatlar neticesinde her hangi bir sonuç elde edememem nedeni ile bu şikayette bulunma zorunluluğum hasıl olmuştur.
Sonuç                         : Yukarıda belirtmiş olduğum ve resen göz önünde bulundurulacak nedenlerle, tarafımdan hesap işletim ücreti adı altında kesilen … TL’nin yasal faizi ile birlikte tarafıma iade edilmesine karar verilmesini saygılarımla arz ederim. (Tarih)
İsim
İmza



Hesap İşletim Ücretinden Kaynaklanan Alacak İçin Hakem Heyetine Müracaat Dilekçesi
Etiketler: Hakem heyeti müracaat dilekçesi, hesap işletim ücretinden dolayı hakem heyetine dilekçe örneği, hakem heyeti başvuru dilekçesi, hakem heyeti kararı, tüketici sorunları hakem heyetine dilekçe, hesap işletim ücreti, haksız kesintinin iadesi, banka kesintilerinin iadesi dilekçesi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz başarılı bir şekilde yöneticilerimize iletilmiştir. Denetimden geçtikten sonra en kısa sürede ilgili yazımızın altında görüntüleyebilirsiniz.