……. Kaymakanlığı
Tüketici Sorunları
Hakem Heyeti Başkanlığı’na
Şikayet Eden
:İsim- Soy
isim – TC numarası
Adres
: (Bu kısma
iletişim adresi yazılacak)
Karşı Taraf
: (Bu kısma
muhatap banka yazılacak)
Adres
:
Şikayet Konusu :Kredi
Dosya Masrafının iadesi talebidir.
Açıklamalar
:
……… Bankasın ….. şubesinden …/…/… tarihinde tüketici kredisi çekmiş
bulunmaktayım. Çekmiş olduğum tüketici kredisinin bağlı olduğu …………. Nolu hesabımdan,
kredi kullanmam nedeni ile ….. TL kredi masrafı kesilmiştir. Tarafımdan kesilen
…………. TL kredi masrafının iadesi için banka ile yaptığım görüşmelerden olumlu
bir cevap alamadım.
Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun ilgili maddeleri gereğince
bankanın tarafımdan tüketici kredinin kullanılması nedeni ile kredi masrafı
alamayacağı açıktır. Bu durum Yargıtay tarafından verilen kararlar ile de
sabittir. Bu nedenle bankanın tarafımdan kredi masrafı adı altında kesinti
yapması hukuka uygun değildir.
Sonuç : Yukarıda belirtmiş olduğum ve resen göz önünde bulundurulacak nedenlerle,
tarafımdan kredi masrafı adı altında kesilen … TL kredi masrafının yasal faizi ile birlikte
tarafıma iade edilmesine karar verilmesini saygılarımla arz ederim. (Tarih)
İsim
İmza
Eki: Kredi masrafının kesildiğini gösterir
dekont yada ödeme planı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumunuz başarılı bir şekilde yöneticilerimize iletilmiştir. Denetimden geçtikten sonra en kısa sürede ilgili yazımızın altında görüntüleyebilirsiniz.